4 Ocak 2010 Pazartesi

Seviyorum...




aşığım..
kızımın herşeyine aşığım
bilmezdim aşk esasında böyle bişeymiş...
Her gün tekrar tekrar şaşırıyorum.
"sen benim misin" diye soruyorum.
benim valla.
şahane

sahip olduğum een harika şey.


her şeyini seviyorum...

ekşi ekşi kokan ellerini
kızınca çatılan kaşlarını
ağlamadan hemen önce büzülen dudaklarını
hep point eden ayak parmaklarını
gülerek uyanışını
sinirlenince kızaran kaşlarını
seyrek saçlı güzel kafanı
basık burnunu
hızla kalkıp inen göğsünü
boğum boğum bacaklarını
selülitli baldırlarını
çok seyrek gördüğüm koltuk altlarını
olmayan boynunu
küçücuk çeneni
nine gibi dişsiz ağzını
süt kokan nefesini

çok seviyorum

3 yorum:

  1. Ellerine, yüreğine sağlık annesi; ne güzel anlatmışsın... O aşk gittikçe derinleşiyor, her koklayışında katmerleniyor yıllar geçtikçe artıyor da artıyor... Bambaşka bir duygu... Ne iyi ettin de doğurdun! Lokum kuzuyu kokla benim için... öperim çok ikinizi de....

    YanıtlaSil
  2. kuzuuuu... cok ama cok tatlisiniz o ayriiiiii.... bu en alttaki fotoda leylosun buyuyunce senin gibi deli olacagini simdiden görebiliyoruz ahaha...bayildim bayildimm... istanbul'a gelince kizlari bulusturalimm aaa yada siz sapanca'ya gelince de arayin kirlarda kosturalim :)

    YanıtlaSil