1 Ocak 2010 Cuma

Nihayet kızımın günlüğünü yazmaya başladım...

Leyla doğalı 2 ay geçti bile. En sonunda elim bu blogu yazmak üzere tuşlar üzerinde dolaşmaya başladı. En son kızımla ilgili bişiiler yazmaya çalıştığımda doğum sancıları eşliğinde kargacık burgacık el yazımla 3-5 sayfa bişiiler çiziktirdimdi. Bu blog sayesinde umarım sıklıkla bişiiler post edip Lolipop'un neler yaptığını yazıp duriciiiyym.

Rahat bir doğum oldu. 45 dakikada pörtledi kız. Koşup hızla geldi, 21 Ekim 2009 saat 6:45'te...
Doğum koçu da tabir edilen harika insan doulamız Julia ve diğer bi harika insan sevgilili fotoğrafçımız, bricik taze dostum Aslı (www.asliturphotography.com) ve Leyla'dan sonra tekrar ve daha da çok aşık olduğum canım kocam eşiliğinde doğurdum kızımı...
3 kg 980 gr ve 52 cm; çatır çatır doğurdum diye böbürlenip durdum ama 2 hafta epey acılı geçti... :P Ammeeee herrrbişiilere değer.
Çok şahane kızım benim...

O kadar lokum ki.
Artık gülerek uyanıyor, konuşulunca tepki veriyor, gülücükler atıyor, dilini keşfettei 1 haftadır, sürekli dil çıkarıp oynuyor. Tırnakları kesileli beri eldivensiz mutlu ve sürekli ellerini emiyor.

İyi bir çocuk Leyla;
Güzel uyuyup güzel uyanıyor. Hiç yaramazlık yapmıyor valla... Maşallah. Tüt tü tü...
Ne yapıyorsak biz yapıyoruz zaten. Şu kısacık ömründe 1 nezle 2 pişik gördü bile...
Serin odada yaşamaya ve uyumaya alıştı. Sülaleden en çok bu yüzden dırdır çekiyoruz. Ama ÜŞÜMÜYOOOOORRR! doktoru da ööle dio zaten. Barbaros Ilıkkan- Pek sevdik kendisini... www.klinilk.com Hatta 18 derecede yaşasın diyor Dr. ama evimiz ne yapsak o kadar serinlemiyor.



2 yorum:

  1. Leyla'nın büyümesini ilk izleyen ben oldum,izlemeye devam edeceğim,bir yanlışını görmeyeyim:)))
    Didemcim,mükemmel bir anne oldun.Allah hepinize sağlıklı uzun ömürler versin.Çok güzel bir bebek maşaallah.Hepinizi öpüyorum.
    Betül

    YanıtlaSil
  2. mmmmmmmmmuuckzzzzzzzzzzzzz.
    istanbul a geldiinizde beklios valla...
    sulelecek biz de sizi operis...

    YanıtlaSil