28 Ocak 2010 Perşembe

Lolipop yıkanmayı pek sever...






Aslı teyzesi ve Ada ablası geldiler dün...
Uyku saatleri pek uyumlu olamadığından az görüştüler ama azimle devam ederek başarıciiiz işallah kızları kaynaştırmayı...

Komik çocuğum Lolipop son günlerde iyice sazı eline aldı valla. Bayaa oskarlık rol yapıyor. Uykusu varken bi naz, yatmak istemiyorum, acıktım... Küfürün bini bi para... Bi sayıyo bi sövüyo...
OOOOooo işimiz iş.
Daha cadı olmaz işallah...

Dün bi hava alsın sevdası ile balkona çıktı, 8. dakikada kıkır kıkır gülerken ekşimeye başladı...
Ekşime uzun sürerse ağlamaya sonra da sinir krizine dönüyor.
Ay derdini anlatamamak ne zor şeeey!!!
Ama banyo ya bayılıyor...
O kadar çok banyo fotosu var ki kızın, ama en tazelerini yüklüüüciiiym şimdi. Banyo yapmayı bütün bebekler severmiş, Leyla da bayılıo. Hatta banyodan çıkınca mızırdanmaya başlıo.
Bu fotolardan az soona küvete kakasını yaptı kendisi, sanırım keyiften!!!
Daha önce bi kere daha yapmıştı, Celal amcası sormuştu; "hiç kaka yaptı mı banyosunda?" biz de "yoo yapmaz bizim kızımız ööle şey" felan diip güldüydük ve 2 dekka soona yapmıştı...
Bu da 2 oldu.
3. kakalı banyoyu heyecanla bekliyoruz.

Baba geldi Mısır'dan şahane bir karşılama yapmış, ben baygın yatıyordum...
Şimdi uyandı cadı, Hande Teyze ye gdiciiiz.
Toparlanalım bakalım kaç saatte evden çıkabilces... :P



1 yorum:

  1. cok manyak bişi bu senin kızın
    o banyo hallerini ben yer bitiririm... kucağıma da yakıştı hani!

    YanıtlaSil