6 Ocak 2010 Çarşamba

Lolipop'un gülen gözleri






Lokumcan...
Bugün gene gülerek uyandı. Nerdeyse kıkırdayacak...
Önce bi sağa bi sola dödürüyor kafasını, hızlı hızlı, karides gibi kıpır kıpır uyanmaya çalışıyor. Bir iki pırt sonra kısa bi uyku molası... sonra tekraar kıpırdanmalar, mırıltılar, gıcırtılar, uflar puflar...
Huooop alıyorum göğsümün üstüne. Ben sırt üstüyüm-kız göbeküstü benim üstümde-gözgözeyiz...
Azıcık uyukluyor gibi olup az sonra bi uyanıyor ki, o anda odamız aydınlanıyor. Gülerek, taa gözlerinin içinden gülerek bakıyor yüzüme.
Günaydın anne, seni gördüğüme çok sevindim...
Aaa babam da burda!
Uyandım ben!
Hadi kalkalım!
Hadi!
Hadi sevin beni..
Çok şahaneyim ben...
Bakın nasıl da sevimliyim...
Daha çok sevin...
Sevin beni...
İnsanın içinin erimesi de buymuş.
İçinin ısınması...
Sımsıcak olması...

Annem diodu, anne olunca anlıyacaksın... Daha neler anlıycam acaba?..

Şu anda uyuyor kızım içeride.
Bi yandan "uyusun da büyüsün" diorum, bi yandan da "kalksa da görsem"...
Güzel kızım bi gülse bana bakıp...

Raya teyzesiyle bazen de oyuncaklarıyla bi konuşuyo ki, baağıra çağıra...
Gülüyor gülüyor gülüyor.
Babası gelince ayaklarını çırpıp heyecanlanıyor.
Takip ediyor, gelsede alsa beni kucağına, sıkılmadan gezdirse diyor.

Gülüyor, tatlı tatlı,
Bazen yandan yandan...

Sevin beni der gibi...
Seviyoruz biz de.
Hem de deliler gibi...


3 yorum:

  1. işte bu..çok güzel olmuş..yavlum ya...tipe bakınız..

    YanıtlaSil
  2. model de güzel ama fotograflar da cok güzel... bravooo...

    YanıtlaSil
  3. anlayacaklarının yanı sıra sanki göreceklerinde var gibi..annelerimize neler yaptık düşünsene..sana da yapılacaklar..

    YanıtlaSil