26 Ocak 2010 Salı

Evde son hafta...








Dün çok keyifli bir gündü... Canım arkadaşımım biricik pirensesim Dihim'ciimin Oğlu oldu. Gece 12:17'de 3kg 490 gr. ve 53 cm... O kadar lokum ki... Marcus!.. Çok duygulandım, keşke orada olabilseydim... Leyla'dan sonra daha dokunaklı tüm bebeklerin doğumları elbette, ama Mühim Hanım'ın ki o kadar içimi ısıttı ki... Kardeş geldi Lolipop'uma...
Hem bi de dün ulaştı elimize Lolipop'a muhtemel diş ağrıları için gönderdiği amber kolye... Taktık bakalım. Marcus kardeşinden gelen hediyesini kuzumun boynuna. Pek de yakıştı...

Farkettim de, bu hafta kızımlan evde tembellik edeceğimiz son haftanın içindeyiz.
Mesela artık kızla uzanıp kestiremiycem 11 uykusunda, ya da hazır uyurken ben de accık Tv ye bakiiim felan diyemiicem. " Aaaa evdeyiz tabe, nereye gdices, gel gel bekliyorum"lar da yok...
Zira işe başlıyoruz haftaya...
O da ayrı bi keyif olacak bize...
İçerideki odasında (evdeki odasından daha büyük- sadece henüz renksiz accık) Raya ile oynayıp, uyuyup kalkıyor kuzu. E arada "Anneeeaa Memmeeee!" die mızırdanıyor elbette... Ohhh be hatırladı beni...

Hava o kadar güzel ki. Kar yüzünden tertemiz ve bembeyaz ve güneş yüzünden pırıl pırıl ve sıcak! Az evvel bi bahçede gezme denemesi yapıldı ama karı pek sevmedi galiba. Kısa sürdü yürüyüşleri... Kardan mı korktu ne, ya da zamanlama yanlıştı...

Ali Mısır'da. Dün gece uçtu. Perşembe gece gelio baba.
Bakalım ne kadar farklı bulacak kızını babası...
Gerçekten de 3 günde değişecek mi?
Mesela oyuncaklarını daha iyi kavrayabiliyor bi kaç gündür, bi de uyumak istemiyorum ağlamaları var, sinirli ve çığlık çılığa, becerebilirsek 5 beceremessek 45 dekka boyunca ayakta sallamak-evet kapıcı çocuuu modeli- suretiyle zorla uyuyor.
Sanırım uyku saatlerini kaçırır, şaşırırsak yapıo bunu. Denememek için bugün pek sakin geçirsin istediiimiz için gözlerini ovuşturmaa başladıında uyutulmaa çalııldı cücük. Sanırım tuttu... 1 saattir uyuyo Lolipop...

1 yorum:

  1. dilimi ısırmaktan dilim koptu..
    çok seviyorum, ya mis.
    TAM misssssssss....

    YanıtlaSil