4 Şubat 2010 Perşembe

Leyla sonunda işe başladı...





Evet,
Sonunda diorum çünkü ptsi gidemedikti ya, işe salı başladı Leyla hanım...
Oysa "salı sallanır" derler. Sallanmadık. Pek çalışkan kızım benim.
Şöförümüz de işe başladı.
Konforlu bir yolculuk ile ve tabii ki de gecikerek işte olduk. 10'u biraz geciyordu.
Ama gene Uri'den önce elbette! He hehehe.

Kızımın odasına yerleştik.
Oyuncaklarını yerlerine koyduk.
Dönencesine baka bak ayatağında epeyce takıldı.
Odasındaki lavaboda poposu yıkandı -uyudu uyandı.
Pek güzel çalıştı valla!

Raya ses ediyor, ya da kız kucağında gelio yanımıza, "Annesi meme" diyor, hop uçuyorum içeri.
3 en çok 6 dekka süren meme sefası sonrasında içeri gdiom.
Ay ne güzel kızın benle olması.
Babası da gelio istediii zaman-yani İstanbul'daysa...

Perşembe ofiste...

Çarşamba günü deli kar yağışı sebebiyle aracımız evin garajında mahsur kaldı. Biz de baba ile taxiylen geldik işe.
Leyla artık büyüdüğünden midir nedir. Araba koltuğuna bağlanırken eskisine göre daha az mızırdanıyor. Pek şahane. Çünkü giyinmek ve soyunmak kadar (giyinmek eeen fenası) araba koltuğuna bağlanmak da kzımın sinirlerini bozuyor.
Sanırım çırılçıplak dolaşıp kemer felan takmadan takılmak istio. Nudist serseri bir cüce...
Karları aşıp geldiğimiz ofisimizde gün sakin geçti.
Leyla ofiste pek uslu.
Ben toplantı yaptım, neredeyse 2 saat kibar kibar durdu bekledi.
Çalışkan kızım benim!

Bugün de (tabii ki)gene geç kalarak vardık ofsimize.
O kadar çok uykusu vardı ki, yolda (ev-ofis 8 dk arabayla) pırt die uyuyakaldı. HEm d eher zaman kafasını sağ ya da sola yaslamak yerine öne doğru sarkar şekilde uyudu. Ne yaptıysam da arkasına yaslandıramadım. Eeele bayıldı kaldı.
Çok komik.

Bi de son günlerde pek tiz bir ses ile kahkaya dÖnen gülücukler atıyor.
O gülüo biz daha çok gülüyoruz..

Komik kızım Leyla'yı iftiharla sunarım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder