15 Şubat 2010 Pazartesi

Haftasonu gezdik dolaştık, bugün işbaşı yaptık








Sevgili günlük.
Cuma akşamı sinemaya gittik ya.
9.30 da evden çıkıp, 12.30 da evde olduk.
Lolipop 1 kere uyanmış, pışpışlayınca da uyumuş kuzu.
Ama bunun acısını mı çıkardı nedir, sabah 5'e doğru uyandı.
Babasına satmaya çalıştım felan, nafile.
Şakur şukur yağmur yağıyordu uyandığımda. Saat 9'a geliodu.
Julia'yı arayıp gelemeyeceğimizi sööledim. Ne kafam basıcaktı öğrendiklerime ne de ayakta durup gözlerimi açık tutacak enerjim vardı...
Accuk bozuldu. Sana diil sesimin bööle olması, 4. ipatal edensin dedi.
İşallah Nisan'da gidices sıradaki kursa. Hem Leyla da accuk büyümüş olucek...
Velhasıl sonrasında kahvaltı edip yattım.
Ama uyumak pek mümkün olmadı. Ciyak ciyak, kıkır kıkır.
Zira babası da 2'ye kadar uyudu. Demek o da benim gibi bitap düşmüş..
Biz kalkıp yollara koyulana kadar saat 4 oldu.
E-bebek e gidip değişecek mallarımız deiştirdik. Yeni çıngıraklar aldık ve tabii ki denemeye devam etmek üzere farklı ağızları olan biberonlardan aldık!
2 ileri bi geri yaptık. Ben sefil bi şekilde sürünerek eve gidelim die ağlıyordum 2 saatin sonunda. Yolda uyudu kuzum.
Raya yokken genelde olduğu gibi tembel tosbağalar Adem Baba'dan balık ısmarladık. :) (arada balık da yemek lazım!!!!)
Çok da uzatmadan yattım valla.
Ama sabah gene sarhoş uyandım...
Sevgilerim aşklarım canlarım. Sevgiler günümü kutladılar, pırıl pırıldı hava...
Bi gayret, hazır hava da guzelken karşıya geçtik. Bağdat caddesine.
Çok seviom caddeyi. O kadar rahat ki.
Kaldırımlar geniiişş, rampalar var her yerde,
insanlar bile daha medeni yav.

Saat 2 civarı bütün İstanbul sanki caddeydi. Trafik deli gibi başladı.
4 lerde yağmurun çiselemesiyle biz de anaane ve dede'ye süpriz uğramaca yaptık.
Ay resmen uyuyakaldım.
8'lerde evdeydik.
Bi banyo hooop yatak...

Bebekleri hiç uyumayan,
zırt pırt uyanan anneler nasıl yaşıolar şaştım.
Güüya uyudum ama
hala rüyada gibiyim.

Ay uyusun kızım n'oolur.

biraz foto ekliom.
Cuma çalışkanı Leyla,
Hafta sonu kıkırdayanı Lolipop,
Anaane dede kuzusu,
Cadde uyuyanı,
ve işbaşı şıkı kokina...


3 yorum:

  1. ah be didemim periye sor sen onu bak 9 aylık oldu ama hala uyumuyo herif. bizde perinin ruh salığı için ctesi azad ettik onu ben tek baktım merte :) zor zanaat annelik

    YanıtlaSil
  2. aaah beni en iyi sen anlarsın dideeem bebekleri hiç uyumayan zırt pırt uyanan annelerdenim.. mert 9 aylık oldu ama değişen bisey yok :)

    YanıtlaSil
  3. ayol ben geyik mi yapiyorum saniyordun gecede 8 kere emmek icin uyaniyo, 1 saat deliksiz uyusa diye gozunun icine bakiyodum derken... Hala deliksiz uyudugm soylenemez 5 senenin sonunda; yok terliyor, yok ustunu aciyor, cisi geliyo, susuyo vb... Annelik uykusuzluk ve sabir demekmis sekerim...

    YanıtlaSil