1 Ocak 2012 Pazar

Ekim 2011 özeti...


























Evet..
Gene sallandım.
Hem de fena...

yani zaten sallanmıştım.
Soona saldım gitti
olmuş..
Bugun 1 Ocak 2012.
yeni yılın ilk günü.
yattığım yerden kalktım.
Bi gayret,
yazmazsan gene sallanıcan,
slaalndıkca sallanıcan
diyerek
geldim makinemi açtım.
Arık evde de bir
bilgisayarım var,
daha iyi yazarım derken
iyice tembel olmuşum
onu farkettim...

Şimdi ekim-kasım-
aralık fotolarını bi sort edip özet
çıkaralım..
Zira
3 ayda bi yazınca pek de
bişii kalmıo geriye...

Son 3 ayda neler olduuuu?

Hmmmm

önce ekim....

Ekim ayı,
malum Loli nin kutlu
doğum ayı..
Günler süren kutlamalar
yapıldı...
Gene Hilton Parksa'da
doğum günü yaptık.
Çok tatlıydı kızım.
Otelde oda tuttuk ve
orada uyudu.
bol misafirliydik gene.
Fotolarda genelde mahsun
çıkmış minnoş...

Uzun ve yorucu bi gündü.
Yüksek katılımlıydı.
Pastamız gene harikaydı!
ve fotolar da gene Ilgın'dan...
(loli2 şifresi ile tamamı seyredilebilinir)
buraya azcık koicam...

Loli Ekimde ofisin
karşısındaki yuvaya
başladı.
Sıklıkla hasta oldugundan
uzun süre devam etmedi
arada da
zarfında ofise gelerek
"Terrible 2" nun nedemek
oldugunu iyice hatırlattı.

Vasat bi yuva olduğunu
yeni okulumuzu tanıdıktan
sonra daha da iyi anladım.
Amaan yuva işte
denmiicek bişiimis
bu durum...

Yeni okulumuza olan aşkımı aralık ayında detaylandırıcıııym...

yani sevgi yumağı
diye okul mu olur ki
hihihiihihi..

:)

bu fotoların pek cogu uri den...

bi de 15 ekimde bi Polonezköy'e
gittik bebelerin bi kısmıynan
cok tatlılardı
bi de yağmur yagmasaydı..
O günlerde başlayan öksürük
bugun hala devam edio.
arada bi iki gün kesildiği oldu sadece...

Sevgili doktorumuz
Burak Erdamar
(Thanks to Aslı teyze)
Bi güzel anlattı,
bu mevsimde
çocuk hele de
istanbul memletinde
okula da gidiosa,
ocak çıkana kadar her
daim sümüklü ve öksürüklü
olacak
bunakendinizi alıştırın dedi.

gönül bi doktor çıksın,
kızımın öksürüğünü
kessin deyyo,
ama yok ööle bişiii..
yokmuş yani...

Dediğim gibi hala öksürüyor.


sonraa bi ada-loli
buluşması yaptık.
okula gitti geldi
kanguru yu bi
görduk,
defaaten doktora gittik...
oksrük şekil
değiştirip- artıp azalıp
devam etti...

defaaten pasta üfledik.
nesli Arhan'la geldi.
loli kıskançlıktan bi
nevi delirdi...
(Nası kardeş yapcas buna
yauuuww)

buyrun fotolar efeem...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder