12 Ocak 2012 Perşembe

Eh fena diiilim...

Bu fotoğraf makinesini alıp
kursa gitmiş olmamın en buyuk
nimeti bir;
Aslı Tür'ü tanımış olmak,
bir de fotoğraf çekmeye başlamak- ya da nispeten
iyi fotolara sahip olmak oldu diyebilirim...

Güzel fotolarım var evet...

Bu fotoları çekip çekip duruyorum,
soona arada becerip best of yapıp print de ettiyorum,
anaane ve babaanne kişilerine
hediye felan da ediyorum ama
Loli'nin 6 aylık halinden
bu güne kadar elimde basılıp
albümlenmemiş
1.000'i aşkın fotosu var.
onları naapcas?

Gecen sene bi noktada, makinemi
patlatmak pahasına fotoları bi
dizeyim dedim,
soft olarak bile beceremedim.
bu sene daha az cekiyorum
İşallah eskileri de bu blogda gösterdiğim
gayretle (annenin kendine övgüsü)
toparlayıp sort edicem.
daha acıklı olan, basılmış
fotoların tarihlerinin
kontrolu için makineden
karşılığını bulmak
gerekliliği.
bu hususta yalnız
çalışacağımı da
duşündukce
görevi ertelemekten
başka çare yok gibi duruyor.

Leyla'dan sonra başıma gelen
güzel şeylerden biri de
Ayşe Öner vasıtasıyla tanıyıp,
hayatıma soktuğum güzel kadınlar ordusu.
hele bazılarıyla o kadar yakın oldum ki,
ben bugün bile şaşıyorum.
Eşşek kdar adam olduktan sonra da
insanın can dostu
edinmesi mümkünmüş demek...


8 kadın,
8 bebe
hatta 8 baba...
Evet kocalar da arkadaş oldular...
Yeni bebekler de yolda.
Evet pınar hamile..
Duru geliyor.
En çok 1 ay sonra kucakta...
Tugba'da 2. turda.
Onunki daha taze..
kız mı oğlan mı belli değil...
Ama cok heyecanlı...

19 unda Ayşe' Pınar'a bir baby shower
yapılacak.
İşallah ben d eorada olacağım.
Yabadaba duuuu

Şu an farkettim ki
bu kadar yazdım
ama Loli den 1 satır yok!
Hemen başrol sanatçımız
hakkında durum raporu verelim...

Bugün 11 Ocak 2012
saat gece yarısına gelmek üzere,
Ali Gemlikte,
Ben işten 7 gibi geldim.
Leyla,
H.sonu gelip ptsi geçen ateşinin
ardından bu sabah gene ateşler içinde uyandı.
Okula gitmedi.
Ptsi Çok ağladığı için benle işe geldi.
Raya da öksuruklerini kontrole
DR'a gitti sırada benle ofiste takıldı.
eski gunlerdeki gibi,
Sadece daha buyuk ve daha zor...
Gecesi canımıza okudu.
Once babannede çıngar
çıkarıp ofise geldi, sonra
yemek için ne yapacagımızı
şaşırtacak şekilde
evde ve yolda ağladı.
sonunda 1 tas
Aşkana Mantı ile rahatladı..
Bugün
Ateşe bağlı olduğunu umduğum huysuzlukları
gün içinde devam etmiş.
okuldan ve
doktorumuzdan aldıgım
bilgilere göre epey
yaygın bir grip var
Ve dahi benim de sümüklerim
oluk oluk maşallah...

Peki,
meşhur "teeribel 2" bu mu?
Ben kızıma yeterince ilgi göstermiyorum ve
ilgi şefkat aradığı için mi
şımarık-cadı delirtici
hareketler d ebulunuyor?
o yuzden mi
kendini paralayarak ağlıyor
"giyinmiiicem"
"yapmıııcam"
"yeme" giyme" "opme" sümüüümü geri koy" ve hatta
"kakamı popişime geri koy" lar?

yani genel bi cadılık diye endişe ediyorum...
umarım kısa sürer...

Kızım ateşli,
sabah 5 teki ateşi 39.2ydi
Ben çekim için çıkarken bi kriz daha yaşandı,
ıslak body yi giymek icin tutturuyor.
offf
o anlar gerçekten zor geçiyor
ve yazık ki sadece meme ile
sakinleşiyor.
nasıl kesicem,
ne yapıcam hala dert.
bu da başka başka seansların konusu...
En önce benim hazır ve istikrarlı olabilmem lazım ki
ben oralara yaklaşamadım bile
Bi umut bekliyorum
kendi bırakacak diye...





















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder