19 Nisan 2010 Pazartesi

Ooooooofff çok büyüdü kızımmm...











Bu hafta anormal fark attı Leyla.
Öncelikle üst sol dişi de göründü...
Bu sebeple huysuz geceler geçirdik.
Ama gene azimli ve dirayetli kuçük kuzum...

Artık büyüdüm ben demek ister gibi,
uyanık olduğu
her dakikayı ayakta geçirmek istiyor.

Yani eğer uyumuyorsa
kafasını öyle bi kaldırıyo ki- yattıgı yerden
biz ööle dursak sağlam karın kası yaparız.

En dertlisi ise
araba seyahati esnasında
kudurması oluyo
Ööle bi ağlıyo ki
amanıiiiyn diyip açıyorum kemerleri.
Sonra da tut turabilirsen
sek sek sekio cüce!

Haftamız
sakince gecti
Leyla sümüklendi önce
sonra da ben.
Onun durumu daha hafif
geçiyor
ben bas ağrısı çekiom
cok fena...

Babaannesi geldiydi Loli'yi görmee,
bolca hasret giderdiler.
Komik kızımı
cumartesi Music Together
dersinde de bizimleydi.
Pek eğlendi...

Loli de pek lokumdu...

Yemek yerken
uyanınca kuzu,
bebek sandalyesi lütfen diosun
garson amcalar
hemen getirio
soona kızı koyuyosun
çünküüüü
artık büyüdü ve
popo üstü oturuyoooo..

pek de eelenio.

Abla oldu kızım.

Mama sandalyesinde oturuo
şimdilik sadece oyuncakları ile oynuo ama
pek yakında mamaya da
basliicas...

1 yorum: