22 Nisan 2010 Perşembe

Leyla 6 aylık...









O kadar değişti ki..
hele son hafta da bayaa koşarak büyüdü....



Sanki kocaman bi abla oldu.



Zaten derin deriiin bakan güzel gözleri
daha da çok şey anlatıyor.


Artık oturmak "bebek oyuncağı"




"ben yürüyceeem" diyor mesela...
Zor tutuyoruz kendisini.

minnoş kızım
kınalı kuzum
mis kokulum
ipeğim
meleğim
biriciğim
aşkım
lolim
benim benim benim bebeğim...

dün doktora gittik.
Sümüklü olduğu için gene aşıdan yırttık!!!
:P

çok eğlendik.
pek sevio doktorunu kızım.
her zamanki gibi her bişii ağzına sokmaya çalıştı...

boyunun ölçüsü alındı
kilosu tartıldı...
8.600kg
70cm
maşallah kızıma benim..

simdi ek gıdalara başlama zamanı.
sebze çorbası için organik alışverişi yapiciiis...




doktordan soona irem ve defne geldi.
defnenin doom gününü kaçırmıştık.
kısa yollu tekrar kutladık.
kızım pek hayran defneye.
irem teysesini de özlemiş!
hasret giderildi...




şimdi yarım yaş kutlaması sebebiyle
durum raporuna bakalım...
leyla'daki değişiklikler,
nelerr neler
buyurun beraber bakalım...






1. alt dişleri hallettik- üst diş de gözüktü
2. hatta üst dişin 2.side bugün göz kırpiiiy
3. şahane oturuyo
4. oturmak ne kelime- buldu herşeye asılıp ayaa kalkmaa çalışıo
5. saclar uzadı- ama keltoş acuk halen
6. tırnakarını asla kestirtmiyor
7. burna dam damlatmak icin 2 kişi olmak gerekiyor
8. mama sandalyesine bayılıyor
9. music together cd sindeki şarkılara pek keyifle eşlik ediyor
10. ayaklar sürekli bisiklet cevirmeye devam ediyor
11. kucakta asla sana doğru durmak istemiyor
12. herşey her an ağıza sokuluyor
13. en sevdiği oyuncak pet şişe ve vs.
14. oturdugu yerden kendini öne atarak emekleme pozisyonuna düşüo
15. çok zor uyuyor
16. kulaanı kaşıyarak içini uf yapabilior
17. meme emerken kollarımı sıkı sıkı tutuyor
18. uyurken kendine ninni söölüyor
19. dişini kaşırken hep dil dışarda duruyor
20. alt dişler yüzünden çenelek duruyor
21. "beni kucaana aaal" yapıyor uzanarak
22. oyuncakları eşyaların beyaz bez- kağıt etiketlerine bayılıyor- yiyip emiyor.
23. babasına acaip gülüyor
24. baldırlarve gobeenden gıdıklanıyor
25. eşyaları masaya vurup ses çıkarmayı seviyor
26. hala elalemi yabancılamıyor
27. araba yolculuğunda genelde daha sakin durabiliyor
28. arada sırf eşekliinden mememi ısırıyor
29. çok şaane saç yolabiliyor
30. kedi köpek görünce baarıyor
31. kendini sevdirmeyi biliyor



bunları hatırladım...

ay kuzum yaaa

kocaman abla oldu


nice nice senelere kızım,
6 yaşlara,
60 yaşlara,
sağlıkla...

şanslı
mutlu
keyifli bi ömrün olsun
allah seni bize bağışlasın...


1 yorum:

  1. Gözlerim doldu be..şöyle burunun sızlar ya, öyle oldum.

    YanıtlaSil