11 Mart 2010 Perşembe

Dişli günler










Neredeyse 1 hafta oldu o ilk dişi göreli...
Valla iyi gidiyor bu günler.
Zaman zaman yükselen ses, hırçınlıkla karışık ağlama krizleri, pespembe kesilen dünya güzeli yanaklar, her gördüğü şeye çılgın gibi saldırıp direk ağzına sokmaya çalışması pek normal karşılanacak şeyler heralde...
Ateşi çıkmadı allahtan... İşallah hiç ateş yapmaz.
Gece uyanıp duruyor...
Allahtan beraber yatıyoruz.
Yoksa sefillik olacaktı iyice...


Bugün kızlar Bebek'te buluştular.
Bi ben yokmuşum.
bühüüü.
Ofisteyiz ve çıkamadık. Hani bi iş ters gidince beele hep aksilikler arka arkaya gider ya.
Aynen ööle bi hafta geçiyor.
Allah hayırlısına vardırsın...

Kıza hsonu aldığımız mayoyu giydirdik, şapkasını da takıp küvete soktuk, her normal anne gibi!!!!
A ahah ahahhahaha...
Fotoları daha da eelenceli..
Ağzındaki tanımadık nesne-diş-yüzünden yüzündeki komik iadeler fotoğraflarla daha da şenlikli hale gelio valla.
Ay iyi ki şu kursa gitmişim ve bu makinayı aldırmşım beyime....

Az evvel doktorumuzu aradım, Raya kıza muz yedirmiş, kızıııym mi yoksa OK mi dedim...
Biz de arada veriyoruz Lolipopun eline kemirmesi icin bişiiler... Raya yı da bilinçsiz anne değilim
şeklinde öne attım direk... :P Bu arada raya kıza 2-3 tatlı kaşıı kadar muz yedirmiş hakketten...
Bekliyorum ki aa yesin yesin felan diicek...
"Kızın bakıcısına Didem hanım, 8 aydan önce muz vermiyoruz bebeklere.
Ayrıca diger gıdalara 6 aydan sonra başlayacak" dedi.
E bizim yediklerimize saldırıyooo dedim saf saf... Biz de eline elma felan verince yiio die seviniyos ya..
Avanakca sormaya devam ediyorum, peki verebileceğimiz bişi varmı, çok istiooooo...
"Vermeyin, çocuun da önünde de yemeyin ki istemesin" dedi...
Ayyyy
Zavallı evladım...
Daha neler gelecek başına...

Konu ile ilgili sevgi Dr. Sears bakın neler demiş....


1 yorum:

  1. gülmekten öldüm..
    bu yazıya...leylam benim, yesin tabi, istiyorsa yapsın..Eskiden yeniyor muymuş ona bir bakalım:) Bir süt olmaz inek sütü:) akşam leyla ile kokorece gidicem ben didem!

    YanıtlaSil