18 Mart 2010 Perşembe

bu sefer de anne sümüklü...












Hazftamız gene hızla geldi geçti bilem...
Kızım diş çıkarma seanslarını az dertli geçirio allahtan.
Ağlamıo pek, çabuk sıkılıo ve herrşeyi ağzına sokuyo, yanakları kızarıyo ve salyaları her dakika akıo ama gene güler yüzlü balam... (bala yavru demek- azerice -Raya ööle sevio lolipop'u)

Bu haftanın becerileri arasında ayak yakalayıp ağıza sokmayı sayabiliriz...
eşyaları kuvvetlice tutup ağza sokmaya çalışmalar devam ediyor.
Bi de dişi çıkalıberi ağzındaki tuhaf-sert yabancı
maddeyi inceleme amaçlı olsa gerek,
surekli komik "nine suratları" yapio...

komik kızım benim...

Her haftasonu programımız gibi, Cumartesi beyim ilen kızmızı alıp Arnavutköy-Kuruçeşme sahil kenarına indik.
Ben kendimi iyi hissetmediimden babaanne evinde uzandım, yarım saat uyumuşum bilem. Soona Adem Baba'da balık. yedik... Soona eve döndük.
Ben yattım direkman ama pazar daha da fena uyandım.
Accuk İstinyePark hediye almaca ve Gece tam sümüklüydüm...
Ay kimden geldi bu sümüklü illet hastalık bana beeeaaa?
Kızıma geçmesin umuduyla kağıt maske takmaa başladım.
Doktorumuz ööle dedi.
Bol su ve C vitamini felan.
Ptsi işe geldim, öğleden sonra bi toplantıdan soona eve döndük. Ama durumu acık zorladıımdan Salı yatak döşek evde geçti.
Üstelik çok sıkıcı bişiii bu maske. Salı bir toplantı için çıkıp girdim eve o kadar... Accuk uyudum. Sadece accuk...

Babamız Çarşamba yabancı memlekete gitti iş içün, Cuma gelecek, heyecanla beklios.
hediye de gelir die umuyos...
Biz de işe gittik annane geldi eve gittik soona. Anaane bizde kaldı... Lalalalalaaaa

Bugün -Perş- sabah 10 daki toplantı soonasında kızımı evde bağırır çağırırken buldum.
Azıcık uyumuş hemencik de uyanmış. Raya'nın dediine göre acıkmış. Buzluktan süt inmiş, biberona konmuş... Yer misin yemez misin, kaşık, biberon derken bi 40 cc götürmüş kızım... Aferin dedim. Ve umutlarımız gene kabardı.
Ama zaate 1 ay soona katı ek gıdalara geçiceemisden biberon da çok dert olmaktan çıkıcek!

Sevgili oymakbaşı arkadaşım Duygu, "Hadi Kerem i aşıya götürüyorum Leyla'nınki de çıksın aradan hem görüşürüz" diyerek beni kandırdı ve buluştuk Klinilk'te. Ama Leyla deli gibi uyuyakalarak feyk attı hepimize ve aşısını yaptırmadım. Ay kıyamadım valla eele mis gibi uyurken uyandırıp cort die aşı yaptırmaaa...
Bakınız foto...

Sonra sevgili ortağım Cem'den de izin alaraktan Kanyonda kızlar buluşmasına eklendim.
Ülker&Defne-Duygu&Kerem-Gülşah&Ali'yi gördük.
foto makinem yoktu o yuzden Gülşah ı bekliices.
Zira kafası bandanalı foto bu Kanyon sefasına ait...
Kanyondaki bebek odası da gayet keyifli bu arada.
Anneyiz Biz ve Kanyon'u tebrik ederiz kızımnan..

Bi de Rayanın Leyla'yı tuvalete alıştırma fotolarından koydum...
Eelencelik...

Neyse, yemek yedik ve ben ofise döndüm.
Accuk olan işlerimi hallettim.
Şu anda ofiste kızımın uyanmasını bekliom.
Ağlayarak uyuyakaldı.
Accuk kaçırdık saatini.
Banyo soonasında 10 da uyursa işallah 8 e kadar uyanmas.
Mis gii uyurus konuş koynuş.
Ali de yok. Yatak sadece Lolipop'lan bana kalıooo...
Horrrrrrrrrrrrrrrrrr



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder