22 Haziran 2012 Cuma

Nisan 2012 özeti...

Tee 2 ay sonra yazdığım için,
çektiğim fotoları ekleyerek devam ediyorum.
Bu sırada kızımız otula ditmeye devam etti, babamız seyahatlere gitti geldi, az yiyip hala
kaka ve çişini bezine yaptı, bazan sosyalleşti bazan bacaklarımın arasına saklandı...
hasta oldu düzeldi, ağladı güldü, büyüdü...
Ben Naomi Aldort'a gittim, nefisti,
sonra cicianne'nin vefatı yüzünden hızlı bir edirneye gidip döndüm- fenaydı.

O günlerde kızım hasta oldu, ateşi düşmedi kaç gün,
anlamadık, burnundaki çizik yüzünden şişti sandığımız dudağı meğer apse yapan dişi yüzünden
koskocaman omuş.
Barbi bile anlamadıı, oysa kızm kuzum, "beni Işıt Abla'ya götür demişti"2. gün..
Pff...
Düşündükçe hala kızıyorum kendime.
Işık Abla'lar şehir dışındaydılar. Döner dünmez erken saatte ofisi açıp bizi aldılar.
Kızım çok cesurdu.Kendi başına oturdu o dişci koltuğuna. Azcık tuutum ben- son hamlede. Azcık ağladı. Soona bi meme- bi dodo... unuttu gitti.
Bugün Haziran 22, hala kontrole gitmedik...
Çok huysuz çok tatsızdı o günlerde.
E haksız da değildi. Babanne de İstanbul'daydı...
Zor geçti, Allahtan 2 gün sonra hemen iyileşmeye başladı dişi..

Keyfi yerine geldi ama huysuzluğunda izler kaldı gibi...














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder