25 Ağustos 2010 Çarşamba

Loli 10 aylık...

















Yaz rehaveti
devam ederken,
pis ıslak sıcaklarla
boğuşurken gene epeyce
savsaklayarak kızımın günlüğüne
eklemeceler...
neler oldu neler;

Selimler de memleketlerine döndüler,
Filiz ablam da...
Biz bi Sapancaya gittik,
bi de Betsy ve Bülent'e bebe ziyaretine.
Bebeler ve gebeler bol..
Nesli'm de hamile, oğlan gelio..
Özlem de...
O'nun ki belli diiil.

heyecanlı...
Kızımın büsürü arkadaşı vardı zate,
gelenlere de bayaa şaane
bi ekip olacaklar..

Bu ayki doktor kontrolümüz
bizim hafif tembelliğimiz ve
Hülya hanımın yaz tatili sebebiyle
eylüle kadar ertelendi...
Ama Ptsei günü Biruniye gidip
Hülya hanımın istediği kan testi
için loli'm kan vedi.
Hala içim acıyo düşündükçe...
O kadar çok ağladı ki...
pfff..

Kukusundaki kızarıklık 3 aydır geçmiyor.
En sonunda pediatri dermatoloji
gurusu sayın prof dr ümit ukşal'a
gittik
atopik dermatid dedi.
Çok ciddi bişii diilmiş.
Hülyanın istediği kan testini o da istedi
bakalım neymiş ne değilmiş.
öğrenices...

Bu ayın önemli olaylarından biri de
Raya'nın yıllık izne ayrılmış olması.
15 gün olmayacak. Esasen bugün
itibariyle 5 gün geçti bile...
Canan yardım edio.

Ofis işlerini bırakıp Raya'lık yapıo.
Valla hiç de fena değil.
Raya dün aradı sordu -naapıo
leyla diye- özlemiş-
ben de iyi - idare ediyoruz,
ağlıo cananın arkasından dedim.
Kıskandı mı acaba accuk!
:P
Rayanın olmayışı vesileyle Loli ile daha fazla görüşür olduk ofiste de.
Şaane...
Bazen ben uyutuyorum felan.
İii oluo...

Loli bu günlerde neler yapıo;

kitaplara bayılıyor- en çok hayvan resimli kitaplara heyecanlanıyor
al dio- al bana oku- göster manasında
parmagıyla hep dışarıyı gösteriyor- gezelim-dolanalım demek...
hala daha çok memem daha az mama ile besleniyor
meme emerken ayağa kalkıp popo salladığı oluyor
blı blı yapıyor dudaklarına parmaklarını götrüp
dilini gösteriyor
burun nerde diyince benim ya da alinin burnunu mıncıklıyor
göz ve kaş ı öğrendi kulak ı karıştırıyor
duşta meme emiyor
uykusunda gülüyo bazen
bazen de ağlıyo- genelde koca pırt ile uyumaya devam edebilio
deli gibi dönuyor uyurken bayaa 360 dere...
köpekten havlamasından daha az korkuyor
kutu vs gibi şeyleri açıp kapamayı
takıp çıkarmayı seviyor- yapamayınca çok bozuluyor
Dedesini görünce ağlamıyor artık :)
çok anneci oldu hep kucak dio
odadan çıkanın arkasından ağlıyor
etobur kendisi devam...
garsonları begeniyor genelde
kızarsa ve açsa bazen ısırıo
komiklik varsa biz gülersek o da gülüo - çok eğlenios
bol sesli konuşmaya çalışır her an

Bol foto ile durumu özetliorum;
Çok seviyorm kendisini.
Hergün daha çok galiba...


Ay naapcam ben!



1 yorum: